Monday, January 1, 2001

J-Prune

PRODUK KELUARAN ZBM PERFECT WORLD SDN BHD SEMEMANGNYA UNIK-UNIK BELAKA. HASIL INOVASI DAN KEPAKARAN UNTUK MENJAMIN KUALITI HIDUP LEBIH SIHAT. DAH LA UNIK DAN BERKUALITI, PRODUKNYA LENGKAP, MENGIKUT TURUTAN PULAK TU. DAN ADA PRODUK LAGI DALAM KAJIAN, AKAN MENYUSUL PRODUK-PRODUK SEDIA ADA. KENAPA PRODUK NI MENGIKUT TURUTAN? JOM LIHAT APA YANG ANDA PERLUKAN SEBAIK-BAIK ANDA BANGUN DARI TIDUR.

KESIHATAN TUBUH BADAN 
BERMULA DARI USUS YANG SIHAT!


Kenapa saya cakap macam tu?
Maaf saya nak tanya, macam mana lancar pembuangan air besar anda (BAB)? Senang?

Ibaratkan badan anda seperti kereta sport berkuasa tinggi. Luaran semua cantik, berkilat bergaya. Enjin dan ekzos anda pandai jaga?
Sistem tubuh badan kita adalah enjin, pembuangan air besar kita ibarat ekzos. Lancar BAB, lancar lah segala-galanya.

AWAS! Jangan biar najis terperangkap dalam badan melebihi 14 jam! Najis adalah bahan buangan bertoksin dari tubuh badan kita. Tidak mengeluarkannya umpama kita membiarkan toksin diserap balik ke dalam sistem badan, ke dalam aliran darah kita. Itu permulaan pelbagai masalah tak diundang!

Oh saya tak risau, saya ada ubat pelawas!


JANGAN!! JANGAN!! JANGAN!!
Pelawas, walaupun ia memudahkan pembuangan, lama kelamaan ia melemahkan sistem usus kita! Lama kelamaan anda terpaksa BERGANTUNG kepada pelawas SEPANJANG HAYAT!!!
Pelawas juga bersifat tajam dan mungkin mencederakan dinding usus untuk jangkamasa panjang.

Apa bezanya J-Prune?

Buah prune merupakan buah-buahan kaya serat yang membantu pembuangan air besar secara semula jadi dan melindungi dinding usus kita. Digalakkan mengambil J-Prune setiap pagi selepas bangun tidur, sebelum mandi dan sarapan. Sambil-sambil anda gosok gigi, J-Prune bertindak menyenangkan perjalanan BAB anda. BAB yang selesa adalah BAB tanpa perlu meneran. Meneran tanda-tanda usus anda kurang fleksibel dan anda berisiko hadapi buasir. J-Prune membantu menjadikan usus anda lebih sihat!

Kandungan lain di dalam J-Prune adalah madu (kaya nutrisi dan di percayai mempercepatkan penyembuhan luka dalaman) dan stevia (pengganti gula, mengawal kencing manis dan melawan obesiti)

Dengan kata lain, J-Prune adalah produk pertama anda harus ambil setiap kali anda bangun pagi!
Amalkan J-Prune setiap hari InsyaAllah kesihatan anda bertambah-tambah baik!

Mari kita lihat produk seterusnya yang harus anda ambil selepas J-Prune.