Monday, January 1, 2001

2 Kunci Mas

Kunci Kebahagiaan terletak pada Kunci Kesihatan.
Kunci Kesihatan terletak pada amalan kita.
Kedua-dua kunci ini penting, malah sering jadi kayu pengukur nilai hidup seseorang. Kalau tak sihat macam mana nak bahagia? Kalau tak bahagia, macam mana nak sihat? Tapi orang sihat yang tak bahagia, anda kena cari produk lain, di sini. Anda tidak bahagia pada mentaliti, rohani anda juga jatuh sakit nanti. Jana pemikiran positif anda.

Tengok depan botol gambar dua kunci emas. Apa kaitan kunci emas dengan kesihatan dan kebahagiaan.
Ok dengar wahai rakan-rakan tersayang. Kita dah secure habis-habisan kesihatan kita? 1 kunci tak cukup, kena 2 kunci. Lebih-lebih sangat tak elok, nanti tak boleh bukak pulak. Ok, dah ke laut ni..

2 Kunci Mas, untuk lelaki dan wanita yang pentingkan kesihatan. Saya letakkan ia dalam kategori supplemen, makanan tambahan. Memang terbaik untuk sakit urat, sakit sendi, masalah angin, lenguh-lenguh badan. Ia juga melancarkan perjalanan darah dan pembuangan angin. Kenapa? Kerana adanya ekstrak ubi jaga, habatussauda, tongkat ali, ekstrak daun senna, halia, ketumbar, kayu manis, buah pala dan pelbagai lagi herba-herba terpilih. Memang terbukti berkesan.

Cara makan pun mudah, cuma sebiji sehari, selepas makan malam. Tak perlu ambil banyak-banyak kali. Kalau sakit perut memulas? Ambil sebiji kapsul, buka kapsul dan tuang serbuk herbanya ke dalam setengah cawan air suam. Kacau sebati dan minum. InsyaAllah, perut tidak meragam lagi. Kombinasi terbaik untuk penjagaan kesihatan adalah J-Prune, Bright IQ dan 2 Kunci Mas. Sekiranya anda mengambil iMasCare, amalkan iMasCare di waktu pagi sahaja dan 2 Kunci Mas di waktu malam.