Monday, January 1, 2001

Bright IQ

ANDA KENAL SINDROM MONDAY BLUES? SINDROM INI BUKANNYA PENYAKIT FIZIKAL, TETAPI PENYAKIT MINDA. SUATU PERSEPSI KEMALASAN KERANA MEMULAKAN KERJA DI HARI PERTAMA MINGGU. HARI DIMANA SEGALA-GALANYA RASA TAK BETUL DAN SERBA TAK KENA. ANDA ALAMI MASALAH NI SETIAP HARI? KURANG BERSEMANGAT KE TEMPAT KERJA? PELAJARAN ANAK-ANAK LEMAH DAN KURANG PENINGKATAN? KAMI ADA PENYELESAIANNYA!

Anak-anak MALAS belajar? Anda mudah rasa MENGANTUK walaupun hari anda baru bermula? Apa yang cikgu cakap depan kelas SUSAH NAK FAHAM kerana otak asyik blur aje. Selalu rasa sakit-sakit badan, selalu tak sihat dan rasa nak demam? Sakit kepala KERAP menyerang? HILANG TUMPUAN dalam kerja? TAK BERSEMANGAT?


Ini adalah testimoni saya sendiri. Dikalangan rakan-rakan yang mengenali, sayalah Ratu Tidur. Cikgu/Lecturer baru mulakan subjek pagi ini, saya sudah melepasi kemamaian pagi, sudah lena tersengguk-sengguk di kerusi. Alangkah ruginya ilmu saya hilang begitu saja waktu itu! Sewaktu majlis penyampaian hadiah adik sendiri pun saya boleh terlena ketika ucapan pengetua bermula!(Saya cukup tidur dan saya pasti pengetua berucap dengan penuh semangat. Hairan bukan?)
Semasa mengenali Bright IQ, saya terfikir alangkah baiknya kalau produk sehebat ini ada 14, 15 tahun dahulu. Sekarang ini, di sebarang ceramah, seminar dan kursus, mata saya terang, saya dapat manfaat ilmu, saya tak rasa mengantuk lagi. Semua ini gara-gara produk hebat bernama Bright IQ!

Produk wajib ada! Setiap seorang perlu ada produk ni!
Bright IQ merupakan homeopati yang menggunakan prinsip semburan tenaga dengan kepadatan tinggi.
Merupakan air suling yang telah digelombangkan dengan khasiat daripada bluberi, kranberi, epal, badam, strawberi dan beri hitam. Tidak menggunakan jasad atau jisim sebenar bahan-bahan tersebut tetapi digelombangkan dalam bentuk tenaga kemudian digelombangkan pula dengan ayat-ayat suci Al Quran.
Bermakna dalam satu botol ini padat dengan tenaga dan aura Nur.

Setiap orang mempunyai tenaga dan auranya sendiri tetapi tidak dikeluarkan sepenuhnya.
Bright IQ berfungsi menarik keluar potensi tenaga tersebut.
Hasilnya memori menjadi lebih baik, keyakinan diri bertambah, badan bertambah sihat dan tumpuan kerja bertambah.

Sebelum menggunakan Bright IQ, anda harus tepuk tapak botol di atas tapak tangan sebanyak 30 kali keatas. Jangan goncang kerana goncangan tidak menguatkan tindakan aktif atom seperti ketika di tepuk. Semburan di lakukan di bawah lidah untuk meransang neuron otak, dan di muka untuk Aura.

*Produk ini boleh disembur dimana-mana sahaja bahagian badan yang memerlukan. Tenaga akan bertambah, sakit akan hilang, InsyaAllah.*

Petua untuk anak yang demam panas, semburkan sedikit dalam sebesen kecil air sejuk dan lap badan anak anda dengan air tersebut. InsyaAllah suhu badannya akan turun.