Monday, January 1, 2001

Co-Plus

SESUDAH BERSIAP, TENTU ANDA MULA RASA LAPAR. UNTUK MEMULAKAN HARI ANDA, SARAPAN TERBAIK ADALAH SARAPAN YANG PENUH KHASIAT, JADI PILIHLAH CO PLUS! MINUMAN MEWAH LAGI BERKHASIAT UNTUK SEISI KELUARGA!

Minuman mewah hidangan seisi keluarga.
Hairan? Pastinya anda tertanya-tanya kenapa koko dijadikan hidangan mewah? Kenapa bukan kopi?

Kopi memang diterima sebagai minuman berkelas tinggi sehingga wujud satu komuniti sendiri.

Tetapi jika anda perhatikan lazimnya dirumah orang-orang berada, koko dijadikan minuman lazim terutamanya di waktu pagi. Anda kenal Milo? Ia adalah minuman koko bukan? Tahukah atau ingatkah anda, waktu dulu tidak semua orang mampu beli Milo. Orang yang mampu beli Milo dianggap orang kaya. Suatu hidangan yang jarang-jarang orang rasa. 

CHOppp!! Kami bukan nak jual Milo disini.

Di sini kami nak tegaskan, rasa koko sendiri menunjukkan kemewahan dan kelazatan. Sesuai dengan moto ZBM yang ingin menjadikan anda orang kaya raya. Minuman apa lagi yang lebih sesuai, tak lain tak bukan adalah koko.

Jom lihat apa yang mewah sangat CoPlus ni? Apa yang membezakan CoPlus dengan produk koko yang lain?
Koko: mengandungi kandungan flavanoids(sejenis anti oksida poliphenol) yang tinggi, mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular, kebolehan mengatasi perasaan tertekan, melambatkan proses penuaan.
Prune: mengandungi kalium,Vitamin A,Vitamin B kompleks, Ferum,serat dan anti oksida.
Gingko Biloba: mengandungi flavanoids dan terpenoids, digelar makanan minda, 3 fungsi utamanya adalah melancarkan perjalanan darah, melindungi badan daripada tindak balas oksida dan radikal bebas, dan menghalang kesan PAF (blood clotting, pemekatan darah).
Kurma: kaya dengan unzur zat besi dan kalsium, terbukti berkhasiat dalam aspek perubatan Islam. Merupakan makanan Sunnah dan harus ada dalam rumah orang Muslim.
Madu: mengandung aneka zat gizi seperti karbohidrat , protein , asam amino, vitamin, mineral, dekstrin , pigmen tumbuhan dan komponen Aromatik. Dipercayai mempunyai sebanyak 181 jenis zat kompleks. Merupakan makanan Sunnah dan harus ada dalam rumah orang Muslim.
Pegaga: boleh meningkatkan taraf kesihatan termasuk kalangan kanak-kanak kurang upaya, makanan untuk minda kerana mempunyai kesan pelalian saraf yang boleh meningkatkan daya ingatan.
Buah Tin: Merupakan makanan Sunnah dan harus ada dalam rumah orang Muslim.
Riwayat dari Abu Zar r.a. bahawa Nabi SAW dihadiahkan satu bekas buah tin. Lalu Nabi SAW mengajak sahabat-sahabatnya makan.Nabi pun turut sama makan.
Kemudian baginda SAW bersabda :”Kalau aku perkatakan tentang buah yang diturunkan dari syurga, nescaya aku katakan inilah dia. Kerana buah-buahan syurga tidak berbiji. Oleh itu makanlah buah ini. Sesungguhnya dia menghentikan penyakit buasir, serta bermanfaat untuk sakit-sakit badan.”

Anda sudah kenyang, produk seterusnya sangat baik untuk perkembangan minda, untuk semua peringkat umur. Produk wajib setiap orang ada. Klik SINI untuk mengenali produk tersebut.